ELSEVE EXTRAORDINARY OIL TÁPLÁLÓ SAMPON


TERMÉKLEÍRÁS


A száraz haj nem elég táplált, ezért durva, fakó és élettelen. Kényeztesse most haját 6 virág olajával, melyek táplálják a hajat anélkül, hogy elnehezítenék. A haj látványa megváltozik a gyökerektől a hajvégekig: lágy, könnyű és fényes lesz.


Első próbálkozásra azt kell hogy mondjam engem megdöbbentett. Mikor megmostam vele a hajam úgy bepuhította mintha balzsamoztam volna.
Brutális ahogy habzik. :D Viszont szépen tisztít. Az illata nekem semleges. Azt az illatot vártam ami az olajuknak is van. De semmi. Ami szerintem nem hiba.
Állagát tekintve hígabbat vártam. Szerencsére ez is pozitív csalódás. :)
Sőt a flakon kinézetével is szimpatizálok. Tetszik hogy látni fogom mennyinél járok.
Utolsó pontként megemlíteném hogy nincs benne alkohol részben ez terelt a termék felé. Boldog lennék ha ez egy stabil és szerethető max pontszámos termék maradna nálam. Fájna le pontozni.
Ja és furcsa lehet de nekem élénkíti a szőke színét a hajamnak. Szóval tényleg minden szempontból életet visz a hajba. :)

Update: Imádom még mindig így többedik használat után is. Hozza az egyenletes és minőségi eredményt. Mindig táplál és hidratál. És mindenki csak csodálkozik hogy nem törik a hajam és világos szőkén is milyen baba puha. :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY