Hamvasítási tapasztalataim


Sajnos mint minden szőkített hajú nő én is szenvedek a sárga pigmentekkel. Mivel nekem alapból sötétbarna hajam van így nem is kicsit bonyolult sok esetben a helyzet. Egy ideig úgy álltam hozzá jó nekem ez így. DE mostanság elkezdett zavarni és tettem pár próbát.

SWISS-O-PAR HAMVASÍTÓ HAJKÚRA /1000 Ft/

TERMÉKLEÍRÁS:
A Swiss-o-par hajkúra speciálisan ősz és szőkített hajra lett kifejlesztve. Viola pigmenteket tartalmazó hatóanyag semlegesíti a haj nem kívánt sárgás árnyalatát. Ősz, vagy fehérszőke haj újra ezüstösen ragyogóvá válik. A B3 Pro-vitaminnak köszönhetően intenzíven ápolja a haját és érezhetően könnyen fésülhetővé válik. A Swiss-o-par Hamvasító Hajkúra használatával a haj ismét vitalitást, puhaságot és természetes fényt kap. Bőr elszíneződése kizárva, a viola hatóanyag egyszerűen lemosható.

Használat: Hajmosás után a hajkúrát egyenletesen oszlassuk el a hajon, kb. 2-3 perc hatóidő után alaposan öblítsük ki meleg vízzel. Hosszabb hatóidő alatt felerősödnek az ápoló hatóanyagok. Intenzívebb hatás érdekében ajánlott Hamvasító Shampoo vagy Swiss-o-par Premium szürke sampon használata.

Véleményem/ Tapasztalatom:

Számomra ez a hamvasító elég nagy csalódás volt. Mindent úgy csináltam hogy kellett de semmi hatása. Sőt azt vettem észre hogy lassítja a hajnövekedésem. Több mint fél tubusnyit elhasználtam. Nulla reakciót mutatott a hajammal. Kár volt megvásárolni.


DELIA CAMELEO HAJÖBLÍTŐ /BEMOSÓ/ HAMVSÍTÓ FOLYADÉK (EZÜST) /600 Ft/

TERMÉKLEÍRÁS:
Megszűnteti a nem kívánt sárgás árnyalatot és hamvas fényt biztosít a hajnak.

Használati javaslat: 2liter vízhez adjon hozzá kb 1/3 kupaknyi hamvasítót, keverje össze és mossa le a haját.

Véleményem/ Tapasztalatom:

Tetszik hogy nincs köré mese írva hogy milyen csodás. Rá van írva A LÉNYEG és le van zárva. Persze ez még nem garanciája semminek. Szóval ez a termék már hamvasít ám vízben oldva nekem csak a hajam végét tette hamvassá. Így más felviteli módot kell alkalmaznom.

Hogyan is megy ez?

Fogtam az egyik hajbalzsamom (ami jelen esetben a Kallos Frutta balzsamja) és bele kevertem egy keveset.

Igen - igen sajnos ez a meghatározás mivel az adagoló fej rajta borzasztó. Nem lehet vele csepegtetni. Érdemes pipettát beszerezni hogy normál módon lehessen adagolni.

Miután hozzá adtam jó alaposan elkevertem. 

Fontos hogy én ezt a verziót a hajtövemre fogom tenni hogy ott ne maradjon sárga mivel ott nem hat a vizes oldat.


Száz szónak is egy a vége: Már sokkal jobb eredményekkel kecsegtet ez a termék mint a fent említett jóval drágább változat.

Következő hajmosásom után közzéteszem az eredményt. :)





Nektek milyen hamvasító technika vált be? Válaszaitokat írátok meg kommentben! :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY