BALEA KÖRÖMVIRÁG KRÉM (RÉGI) VÉLEMÉNY

TERMÉKLEÍRÁS:
A krém összetevői segítenek a bőr nedvességtartalmának és természetes egyensúlyának megőrzésében.

VÉLEMÉNYEM:
Már nagyon régen használtam ezt a krémet ám egy szekrény átpakolászásnál rájöttem hogy nekem még van egy kevés. Kiraktam a polcra hogy most majd elhasználom. De mivel manapság nincs olyan komoly igénybevételnek kitéve a bőröm ezért nem tudtam pontosan mire is lesz jó nekem.
Mert ugye régen a munka miatt nagyon tömény zsíros krémekre volt szükségem. De manapság a könnyedebb krémek is bőven megfelelnek.
Viszont az elmúlt pár hét alatt ekcémás tünetek jelentkeztek a nyakamon. Régen is előjött a melegben az arcomon de az mindig el is múlt. Most viszont nem csak hogy megmaradt de elég gyorsan el is kezdett terjedni a fülem és az arcom sőt a fejbőröm felé is.A viszketés rettentően zavart ezért kezdtem valami krémet keresni. Eszembe jutott hogy régen mindig segített ez a krém mindenféle bőr gondomon így be is vetettem.
Az elmúlt pár alkalom alapján egyenlőre javulást tapasztaltam. Csökkentette a viszketést és a szárasságot. A terjedésre eddig nem sok befolyása volt. De majd hosszabb távon kiderül.
De fontos megjegyezni hogy nagyon szeretem ezt a krémet és az illata valami fantasztikus. Minden használat során újra és újra beleszeretek ebbe a krémbe. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY