KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY


TERMÉKLEÍRÁS:

Megóvja az ősz hajat a sárgulástól, a hajszálak visszanyerik természetes ezüstös fényüket.
Kiszerelés: 100 ml

VÉLEMÉNY:

Az itteni nagyon jó vélemények miatt részben pedig mert több fodrászól is jókat hallottam róla megvettem ezt a terméket. Igazából nagyon megelégeltem ezt a csúnya sárgaságot. Három hónapja nem volt festve a hajam egészségügyi és anyagi szempontok alapján. De azért fontos lett számomra hogy a szőke szín árnyalatát amit friss festéssel lehetett elérni meg is tudjam tartani.
Nekem kifejezetten tetszenek a hideg tónusú szőke hajak. Sőt magam részéről úgy gondolom nekem jól is áll. Így mindenképp ezt akarom elérni. Habár sajnos a vörös pigment dominál az eredetileg sötétbarna hajamon.
Az első használat közbeni tapasztalataim: Én egy Garnier balzsamhoz keverve vittem fel mivel más terméknél sem vált be a sima vizes oldat. Így elégedett voltam a hidratációval is. A hajam szép és egységes színű lett. Nem foltosodott. Mivel első neki futás így csak normál módon hamvasított. De nagyon kellemes eredményt kaptam 25 cseppel. A rendszeres használat biztos még szebbé és világosabbá/hidegebbé fogja tenni. Jó előjelnek találom hogy most olyan a hajam színe mint mikor kijövök a fodrász szalonból. Ha ennél kicsit hűvösebb árnylatúvá tudom tenni akkor nagyon boldog leszek de már ez is nagyon szép teljesítmény én azt gondolom. Biztos be kell szereznem mellé valami hatékony hajpakolót mert mint minden hamvasító ez is szárít de mivel ezt eddig is tudtam nem jár érte semmiféle pontlevonás. :)
Az árára is kitérnék mert döbbenet milyen olcsón vesztegetik. Azért már jó pár ilyen terméken túl vagyok és mind mondhatjuk hogy drága és harmatgyenge volt.... Vagy rosszabb esetben szörnyen káros.
Egy szó mint száz eddig nagyon elégedett vagyok és remélem sosem kell lepontoznom ezt a remek kis terméket!!! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY