DOVE SHEA BUTTER AND VANILIA SCENT SZAPPAN VÉLEMÉNY

Rég megvan ez a szappan de én most próbáltam ki először. Te szent ég... Ez valami fergetegesen jó. Én arcmosáshoz vettem mert sok szépet és jót hallottam a shea vajas szappanokról és hogy vanília illat is társult hozzá... Kihagyhatatlannak éreztem. Az arcbőröm egyszerűen mesésen lágy és tiszta. Olyan kellemes érzés amilyen talán sem lemosóknál sem más szappanoknál nem tapasztaltam. Jól összehúzta az egyébként tág pórusú bőrömet a nélkül hogy fényes és húzódó hatást ért volna el. Könnyen lemoshatónak találtam. Az előző arcmosásra szánt szappanom sajnos nem volt ennyire jó. Az az pontosítva jónak tűnt míg ki nem próbáltam ezt a kis csodát. :) Ha a hatása mindig ilyen pozitív lesz a bőrömre akkor örök darab lesz nálam. :)
Annyira boldog vagyok hogy rátaláltam erre a termékre. Pláne hogy ilyen olcsó. :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY