DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY

4 évig használtam ezt a krémet. Nagyon imádtam a bőröm puha és bársonyos lett tőle.
Aztán párom szólt hogy a körömvirág szagától forog a gyomra. Én azt hittem ez csak duma. Megszagolta és lesápadt és kis híján jött vukk. Szóval már egy éve nem használom. De most ismét hozzájuthatok egy ilyenhez és nem bírok nemet mondani rá. Én imádom ezt az illatot és a hatását még inkább. Még a komoly fizikai munka mellett is olyan puha volt a kezemen a bőr tőle hogy sorra kérdezték mit csinálok vele...
Egyedül talán csak az arcbőrömnek nehéz kissé. Viszont lábápolóként is utolérhetetlen. Egy használat után érezhető az eredmény.
Már alig várom hogy a többi Dr. Sacher's terméket kipróbáljam. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY