All in packaging

Sziasztok!

Nem gondoltam volna, hogy fogok a blogra posztolni de mégis eljött a pillanat. Egy szponzorált bejegyzés várható.
Na de essünk is neki ne vesszünk el a szabadkozó részletekbe.

Első fontos kérdés: Kik is kerestek meg engem?

Ez a cég az All in packaging. Ők tégelyeket, tárolókat árulnak. Nagy mennyiségben leginkább cégeknek de jelenleg nyitni szeretnének az egyéni vásárlók felé is. Engem kértek fel arra hogy ezt tolmácsoljam nektek. Méghozzá úgy, hogy küldtek nekem pár terméket ami kapcsán ti is valós módon belátást nyertek termékeik minőségébe.
Lévén, hogy a véleményem objektív szokott lenni a termékekkel kapcsolatban így felmerülhet az is kérdésként hogy miért is mentem bele abba hogy kooperáljunk egy kicsit a céggel?
Az indok erre az volt hogy én imádok magam kikutyulni dolgokat. Megfogalmazódott bennem hogy házi praktikákkal szeretném a samponom, dezodorom és egyebeket pótolni. NA ők ebbe a gondolatba pont bele sétáltak így nem volt kérdés hogy kiktől is szerzem be az ehhez szükséges dolgokat.



Első körben ezt a fém kupakos palackot mutatnám be nektek. 

Amit erről tudni kell:
  • Nyakméret: 24/410
  • Űrmérték: 250.00 ml
  • Szín: Átlátszó, Ezüst
  • Anyag: PET
  • Nyaktípus: Menetes
  • Felhasználási terület: Fürdőszobai termékek, Kozmetika
  • Flakon típusa: Tusfürdős, samponos flakon
  • Forma: Hengeres 
  • Súly 25.10 g
Személyes véleményem:

A termék stabil jó anyagból készült. A kupak jól zár és nem mellesleg remekül is néz ki a palackon.
Én személy szerint samponos flakonnak szántam és mihelyst lehetőségem adódik ( elfogy a jelenlegi samponom) már teszem is bele a házilag gyártottat. :)




 A következő pedig egy szórófejes palack:

Amit erről tudni kell:
  • Szín: Átlátszó, Fehér
  • Nyaktípus: Menetes
  • Típus: Sprayer
  • Kategória: Flakon, Karos szórófej,
  • Felhasználási terület: Fürdőszobai termékek, Kozmetika
  • Flakon típusa: Karos szórófejes flakon
  • Szárhossz FBOG: 220.00 mm
  • Súly 37.40 g

Személyes véleményem:

A palack azonos érzetre az előző termékkel. Viszont a szórófej könnyen kezelhető és nem akad. Szépen szórja a vizet.
Ezzel a tervem az, hogy a mangó és citrom fáimat ezzel fogom permetezni ebben a tikkasztó hőségben. Ez  a termék is a maga egyszerűségében tökéletes. Semmi csicsa csak letisztult forma.


 Most az egyik nagy kedvencem jön mégpedig a kapcsos tégely:

Amit erről tudni kell:
  • Űrmérték: 750.00 ml 
  • Szín: Átlátszó, Ezüst
  • Anyag: PET
  • Kategória: Tégely
  • Felhasználási terület: Élelmiszeripar, Fürdőszobai termékek, Kozmetika
  • Forma: Hengeres
  • Súly 170.50 g

Személyes véleményem:

Elsősorban fontos megjegyezni hogy én NAGYON szeretem a kapcsos tégelyeket. Ebből eredeztethető, hogy kapásból ez volt az első dolog amit be is tettem a napi szinten használt tárolók közé ahogy a kép is mutatja.
Egyébként az anyaga kellően vastag és a tégely teljesen jól zárható. Igényes, szép és könnyen tisztítható.





Amit erről tudni kell:
  • Űrmérték: 5.00ml
  • Szín: Átlátszó, Fekete
  • Anyag: Üveg
  • Kategória: Roll-On
  • Felhasználási terület: Kozmetika
  • Golyó: Kicsi
  • Súly: 9.50 g

Személyes véleményem:
Én elsősorban arra gondoltam ezt a kis üvegcsét ki, hogy dezodorként használjam. Igen ám csak hogy nekem nem jutott el a tudatomig az a részlet, hogy ez ilyen picike. Pedig jól fel volt tüntetve így abban nem volt hiba.
Viszont ennek fényében azt gondolom hogy szemkörnyék ápoló tárolására viszont tökéletes lesz mivel így még masszírozni és tudom vele a szemkörnyékemet.
Anyagát tekintve jó se hiba se karc nem volt rajta. (megjegyzem nagyon jól be voltak csomagolva.)





Kozmetikai táska:

Amit erről tudni kell:
  • Szín: Rózsaszín 
  • Felhasználási terület: Fürdőszobai termékek, Kozmetika 
  • Súly: 87.50 g
Személyes véleményem:
A termék anyaga nagyon jó és könnyen tisztítható. Önmagában a design is szép igényes tehát szemnek kellemes. Nem lóg ki a lakás és az asztal rendjéből. A táska belsejében elkülönítő fakkok találhatók amivel hatékonyan szét lehet szortírozni a benne tárolandó termékeket. Bőven van benne hely mindennek. (kis és nagy ecset stb.)
Fontos megjegyeznem hogy a termékből nem lógtak ki kósza szálak sőt minden illesztés és varrat a helyén stabilan tarja magát.
Sok termékkel szokott olyan gondom akadni hogy tetszik maga a holmi de rádobnak egy olyan nagy és csúnya logót ami nekem zavarja a szemem. Ennél a táskánál viszont egyszerű és mutatós logót kaptunk ami jól illeszkedik az összképbe. 


 Tányérok:

Amit erről tudni kell:

  • Szín: Zöld, Barna 
  • Anyag: PS 
  • Kategória: Élelmiszer csomagolás 
  • Felhasználási terület: Ételekhez 
  • Forma: Szögletes 
  • Súly: 355.20 g 
Személyes véleményem:
Ezeket a tányérokat ételfotók készítése céljából rendeltem.
Könnyű anyagú eldobható tányérok bár szerintem több alkalmat bírni fognak ha az ember ügyesen csinálja.



Adagoló kanál:

Amit erről tudni kell:
  • Űrmérték: 20.00 ml
  • Szín: Átlátszó
  • Anyag: PS
  • Kategória: Élelmiszer csomagolás
  • Felhasználási terület: Ételekhez
  • Forma: Szögletes
  • Súly: 300.00 g
 Személyes véleményem:

Ez a termék szerintem nem igényel végtelenbe és tova haladó leírásokat. Szóval ez egy mérőkanál és annak jó. :D


Baglyos kozmetikai táska:

Amit erről tudni kell:
  • Felhasználási terület:  Fürdőszobai termékek, Kozmetika
  • Súly: 124.10 g
Személyes véleményem:

Ez egy nagyon frankó kis táska. A mintája instant szerelem! Tökéletesen harmonizál a kedvenc bögrémmel ami baglyos sőt a pénztárcámmal és az irattartómmal is. Öröm és boldogság. :D
Anyagát tekintve masszív vízlepergetős ami nagyon nagy előny mivel bármi bele borulhat pl: alapozó. 
Jól varrott és  szintén igényes termék. Mindennapos lakója a táskámnak mióta megkaptam. 

Ez volt a termék véleményezésem. Nagyon örömmel zárom hisz nem kellett negatívan nyilatkoznom semmiről. Ez nagy könnyebbség nekem is hisz így szépen zárul a történet. :)

Na és most elmondanám/leírnám pár észrevételemet és javaslatomat.
A cég jó úton halad és klassz termékeket tesz le az asztalra. Ami felé én javaslom, hogy nyissanak mert úgy gondolom, hogy lenne rá kereslet:
  • Ecsettartó műanyag állványok/tárolók (esetleg üveg)
  • Rúzs tároló állványok
  • Szintetikus ecsetek
  • Hordozható kávéspoharak
  • Smink szivacsok
  • Telefon tartó műanyag állvány
  • Asztali műanyag kistükrök
Persze ezek csak az én személyes megjegyzéseim. Remélem minden olvasó a helyén tudja értékelni.


Legyen csodálatosan szép napotok! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY