ESSENCE EYE BLENDER BRUSH VÉLEMÉNY

VÉLEMÉNY:
Már van egy Essence ecsetem. Az volt életem első normális ecsete. Na az valami gyönyörű dolognak volt a kezdete. És hát pont ezért mertem ezt a terméket is megvásárolni. Hiszen a mai napig nagy szerelem a tusecset is.
Kinézet tekintetében elképesztően cukinak találom. Ez a levendulás szín és úgy összességében a kialakítása nagyon fiatalos és vidám. :)
Jó masszív nem érzem azt hogy össze roppan a kezemben ha elkezdem használni.
Az ecset fej olyan szinten puha és selymes hogy öröm vele dolgozni. Nekem ahogy a szemhéjamat masszírozza az valami fantasztikus. Mintha csak simogatnák az arcom.
Szépen teszi a dolgát. Olyan jól tudok vele füstösíteni mint más ecsetekkel még soha. Mind vagy túl lágy vagy túl merev volt a szép munkához.
Egyenlőre nagyon elégedett vagyok. Reménykedem benne hogy így is marad. Ha bármi változás történik akkor jövök a folytatással. :)

Update: Mióta megvettem nem volt nap hogy ne használtam volna. Egyszerűen olyan gyorsan a mindennapi rutinom részévé vállt hogy nem is értem hogy tudtam élni nélküle. :) Kedv csináló lett számomra ahhoz hogy még több Essence ecsetet beszerezzek!!

Megjegyzések

  1. Nekem is kedvencem! Vettem egy másikat is belőle, hogyha mosás nélkül tudjam használni két színhez is egy nap. :) Szuper!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY