ESSENCE BLOOM PIROSÍTÓ ECSET

Már nagyon nehezen boldogultam a régi ecseteimmel. (púder és pirosító)
Ezért úgy döntöttem hogy itt az idő beszerezni egy másikat. A fő szempont a puhaság volt. Mikor őt megláttam tudtam hogy ő lesz az igazi. És hogy ez mennyire igaz.... Áhh. :D Simogatja az arcom.
Na és a formája miatt ezzel szeretem felvinni a szemem környékére a púdert. Olyan jól veszi fel és viszi fel a felületre a púdert hogy kb 2 simítás és tökéletes. :)
Viszont mivel a gagyi ecsetekhez vagyok szokva amiknek úgy kell imádkozni hogy felvegyék a festéket ezért ezzel az ecsettel bele szaladtam abba hogy épp bele érintettem és végighúztam a pofimon... Olyan sötétbarna csíkot csináltam a fejemre... Én úgy megdöbbentem de annyira elkezdtem röhögni.
Na mimd1 vegyétek, vigyétek és használjátok ezerrel!!! :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY