ALVERDE BOTTOM & TOP SZEMPILLASPIRÁL

Kószáltam a dm-ben mikor az akciós standnál észre vettem ezt a spirált. 300 ft volt kb. Megszagoltam és gyógynövényes/diannáscukor illatot éreztem. Engem már ez piszok kíváncsivá tett. Az hogy kisebb és nagyobb kefe van meg végképp.
Végül is úgy voltam vele ha nekem esetleg nem működik akkor oda adom ismerősömnek.
Na de haza jöttem és kipróbáltam. Azóta brutálisan szerelmes vagyok belé. :) Ívelt és hosszú és ébenfekete pillák. Nem tapasztja össze és a száradás tempója is tökéletes.
Nem pereg nem kenődik. Nap végén is totál olyan mint nap elején. De ettől függetlenül még könnyen lemosható micellás vízzel. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY