ALFAPARF EVOLUTION OF THE COLOR CUBE 3D TECH HAJFESTÉK


TERMÉKLEÍRÁS

Nem tartalmaz parafenilendiamint (ppd) egy még kíméletesebb formula érdekében
0.7% ammóniatartalommal bír
Új gyümölcsös illat, amelyet kifejezetten úgy fejlesztettek ki, hogy még kellemesebbé tegyék vele a szolgáltatást.


Ettől a fajta festéktől elég sokat vártam. Mindenki nagyon el volt ájulva tőle. Nekem nem vált be. Marta a fejbőröm és még a hajamat se fogta be. Hozzá kell tenni hogy a szőke árnyalatokról van szó.
Mivel ismerősöm haját a piros színűvel festettem ami pedig tökéletesen fedett és tart és a szín is patent. Szóval én 3 pontnál többet nem ítélek neki. De remélem hogy bennem van a hiba és másoknak jó lesz. :)

Update: Barátnőmnél a lila szín is kipróbálásra került. Basszus az valami katasztrófa volt. Mindent úgy csináltunk ahogy kell, De a végeredmény egy vicc volt. A festék 40 perc után lemosásra került és a haján fél árnyalatnyi szín sem mutatkozott. Pedig eredetileg is szőke haja van és jól fel szokta venni a festékeket. Ez semmi... A haja és a fejbőre is durván össze lett marva.
Szóval mindent egybe vetve nagyot csalódtam a márkában és fodrász ismerőstől is vissza hallottam egy az ősz haj fedésében is elég gyenge teljesítményt produkált.
Érthető módon már csak két pontot kap a termék.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY