ALPECIN C1 KOFFEINES SAMPON

TERMÉKLEÍRÁS

Koffein tartalma hajmosást követően 2 perc alatt felszívódik a fejbőrbe, eljut a hajhagymákhoz. A koffein fokozza a hajhagymák vérellátását, erősiti az elgyengült hajhagymák működését. A sampon rendszeres használata megelőzi az örökletes hajhullás korai tüneteinek kialakulását és fokozza a hajnövekedést. Mivel a sampon lágyítószereket nem tartalmaz, hajmosást követően a hajnak a tartása is erősebb lesz.

Első nekifutásra kicsit felemás véleménnyel vagyok a termékről. Mivel az amúgy szőkére festett hajamat eléggé szárítja és besötétíti. Pluszba az ára is sajog nekem eléggé pedig 25% kedvezménnyel vettem. De ettől függetlenül viszont a fejbőrömet felpezsdítette. A hajam az megint csak úgy reagál mint a koffeines termékek többségére. Dúsabbnak és ruganyosabbnak és egészségesebbnek tűnik. De ez a termék (nem úgy mint az olcsóbb ár kategóriások) hatványozottan mutatja a hatást. Nagyon klassz volt a Baleás koffeines sampon is de ez kilométereket vert rá így elsőre is. A fejbőröm olyan kellemes érzetű lett... Nehéz elmagyarázni de nagyon pozitívan hat.
Kíváncsi leszek a hosszútávú hatására....Mindenképp jönni fog még az update! :) De egyenlőre csak 4 pont.

Update: Most jött el a pillanat hogy felkerekítsem a terméket a maximális pontszámra. Mivel mostani mosáskor egy árnyalatot sem sötétített a hajamon sőt fele annyira sem szárított mint előzőleg. Viszont a hajam fantasztikus tőle. Erős és fényes és IMÁDOM!! :) Én sem értem mi gond lehet az illatával... Nekem csak a frissítő mentol illat ami érezhető. Sőt én mikor megérzem azzal az örömteli érzéssel vagyok hogy ekkor fejti ki áldásos hatását miközben a mentol borzongatja a buksimat. Nem mellesleg már feleződött a hajhullás. Szerintem ez még tovább fog javulni csak idő kérdése. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY