Gergő sorozatának stoppja


Hónapok óta nem volt könyves bejegyzés a blogomon. Sajnos most sem lesz túlzóan vidám hangvétele az irománynak.
A Gergő-regények 3. részéről lesz szó. Olvasom/olvastam és próbáltam az optimista szemlélet jegyében szemlélni a témát. De annyira nem jött össze.
A könyv indulása tetszett. A metró meg hogy biztos egyre többet tudunk meg az emberekhez tartozó totemállatokról stb... De aztán elkanyarodott az egész sztori vonal egy tündéres irányba amivel semmi probléma nem lenne ám a tündérlány karaktere olyan hihetetlen módon idegesít hogy ki zökkent a történetből. No meg már kamasz koromban sem voltam oda az iruló-piruló fiúk/lányok dolog miatt. A kamaszok szexuális töltetű vakarózásától feláll a szőr a hátamon. Így kicsit alábhagyott bennem a drukk a karakterekért.
 Szóval arra jutottam hogy ezt a könyvet félre teszem és talán egy megértőbb és érzékenyebb periódusomban tovább olvasom. Mert ennek így sajnos nincs értelme hogy karakteri unszimpátia és hasonlók miatt egy jó író jó könyvét pocskondiázni kezdjem amikor alapvetően szeretem az író munkásságát.
Szóval a lényeg hogy jelenleg azt látom hogy bennem van a hiba. Szétnézek valami újdonságért hogy aztán fellélegezve normál szemlélettel tudjam olvasni ezt a könyvet.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY