CITROMFA NEVELGETÉSE: Ahogy én csinálom. 2. rész


 2016.05.04
Ez a remek nap ismét egy citromos bejegyzést tartogat. :)
Ó igen ezek a kis cukiságok azok a fácskák akikről hónapokkal ezelőtt posztoltam.
Időközben átültettem őket és azt kell hogy mondjam nagyon boldognak tűnnek az új cserepükben. Szépen megnőttek így nagyon is meghálálják a gondoskodást. :)
Ebben az évben eddig kétszer kaptak hamus trágyázást.
Tényleg azt hittem hogy gondban leszünk a teleltetéssel... De szépen vettük az akadályokat. A kandallós fűtés miatt több vizet igényeltek mint ahogy olvasni lehetett a neten. Viszont ez csak minimális plusz figyelmet igényelt.







Dédelgetett vágyam hogy ezek a kis drágák legyenek a jövőben a párommal közös házunkban az első fáink a kertünkben. 
Kicsit idealista és nem sok rá az esély de én azért nagyon szeretném. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY