KALLOS LATTE TEJES KIVONATÚ HAJPAKOLÓ KRÉM

TERMÉKLEÍRÁS

A tejproteineknek köszönhetően kiválóan alkalmas bármely típusú haj ápolására. A hajat fénylővé és puhává teszi. Különösen alkalmas igénybevett (elvékonyodott, szőkített, dauerolt) haj ápolására.

VÉLEMÉNY:

A hajápoló rutinomba kellett egy kis erősítés így télvíz idejére. Ezt a kis terméket hajmosás előtt használom. Fél órát esetleg óra hosszát pihentetem a haj végemen (mivel az a nagyon igénybe vett).
Amikor balzsamozok a Baleás termékkel akkor azért ebből csempészek hozzá. A hajam kegyetlen mód puha és fényes tőle. ^^
Az illatán nem módosít végeredményében... Viszont nem értem a problémázást az illat téma körül. Számomra elképesztően jó illata van. Bár én elég nyakatekert ízlésű ember vagyok. :D Szagolgatom a kupakját ha kell ha nem. xD
Már régebben használtam a Kallos Frutta hajpakolóját... Ez attól szerintem jobban teljesít. Ezért jár neki a maxos pontszám. (Na meg az hogy ennyire olcsó legyen valami ami ilyen jó... :) )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY