EVELINE COSMETICS HYDRA IMPACT 360° ENERGETIZÁLÓ NAPPALI KRÉM

TERMÉKLEÍRÁS

Energetizáló könnyed hidratáló nappali krém normál és vegyes bőrre

Normalizálja a faggyú kiválasztást, helyreállítja az egyensúlyt az arc száraz és zsíros részei között. Intenzíven hidratál és hatékonyan megszünteti a tökéletlenségeket és bőrpírt.
HYDRA IMPACT FORMULA™ - újszerű technológia, amelynek köszönhetően a krém
intenzíven hidratál, megszűnteti a stressz nyomait és rugalmassá teszi a bőrt.
MATT SKIN CONTROL™ - innovatív komplex hármas hatással: 1. Láthatóan mattítja a bőrt. 2. Feloldja és összehúzza a pórusokat. 3. Csökkenti a tökéletlenségeket.
Hialuronsav – kiegyenlíti a tökéletlenségeket,, kisimítja és puhítja a bőrt.
Q10 koenzim – antioxidáns hatású, védi a sejteket az oxigén hiánytól és környezetszennyezéstől.
Karité vaj – erősíti, táplálja és regenerálja a bőrt, valamint védi a kiszáradástól.
A+E+F vitamin koktél – meggátolja a tökéletlenségek kialakulását.

0% parabén, 0% mesterséges színezék.

Vélemény:
Most hogy már használom egy ideje és fel is került az oldalra a krém itt az ideje véleményezni.
Az első benyomásom a termékkel kapcsolatban az volt hogy rettentően megfogott a design. Mikor kibontottam nagyon reméltem hogy nem üveg tárolóban lesz hanem műanyag. Éss igen ez így is volt. Fontos ez számomra hisz annyira kétbalkezes vagyok hogy garantált a leejtés.
Aztán persze következtek a krémmel kapcsolatos kívánalmaim és aggodalmaim... No meg az álltaluk ígért dolgok.
A tégely felbontása után kapásból megcsapott a mentolos fenyős illat. NAGYON szokatlan illattal álltam szembe de gondoltam nem ítélek első szaglásra.
A krém állaga könnyed nagyon. Azzal elégedett voltam.
Az arcomra felkenve egy kis foltban kifejezetten jól hűsített. Ezt követően már egy kicsivel nagyobb adagot kentem fel. Ekkor vettem észre hogy ragacsos réteget képez az arcomon... Mondanom sem kell hogy mekkora csalódás volt. De ismét erőt vettem magamon és nem ítéltem el a terméket.
Ahogy ugyanis lejjebb jutottam egy kicsivel a krémben ez a furcsaság eltűnt.
A bőrömet aránylag jól hidratálja. De más termékkel együtt kombinálva tudja megadni a bőrömnek a maximális segítséget. Ez úgy áll össze hogy vannak olyan napok mikor a bőröm nedvességet igényel... Akkor ez a termék az ász. Viszont ha a bőröd vitaminokra vágyik ez nem segít semmit. Ezért kombinálom egy masszív e vitaminos krémmel.
És ha ez a kombináció megvan akkor én szép komótos mozdulatokkal bemaszírozom.
Az én bőröm kifejezetten zsíros volt. Ez a krém nagyban hozzájárult ahhoz hogy rendbe legyen.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY