BALEA SWEET & SMOOTH DEO SPRAY

TERMÉKLEÍRÁS:
Citrom-vanília illattal. Alumíniumsók nélkül.

VÉLEMÉNY:
Rettentően fullaszt. Ezzel sok sok embert ki fog ábrándítani magából ez a termék. Mondjuk engem pont nem. :D
Viszont illat kérdésében engem letaglózott. Annyira csodálatos és finom ahhhh. :D
Tartósság szempontból nekem nagyon bevált. Délelőtt fújtam be vele magam és este még fantasztikusan érezhető volt. Kicsit tehát parfüm hatása is van.
Viszont amin még jót mosolyogtam az az hogy ismerősöm megállt mellettem és rákérdezett hogy én vaníliás gofrit sütöttem e. Mert hogy ugye ez az illat belengte kicsit a szobát. :)
Egyébként az első tesztelés egy döglesztően meleg házibuliban zajlott és szerintem klasszul vette az akadályokat. Bár tudom sok helyen megénekeltem már hogy nem vagyok izzadós ezért nekem szépen teljesítenek nagy általánosságban a dezodorok.
Szóval én szeretem... De nem ajánlott minden csajszi számára.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY