David Lagercrantz - Ami nem öl meg /MILLENNIUM sorozat/ VÉLEMÉNY

Éssss sok sok némaság után ismét a könyv véleményező szekciómmal érkezem. Sajnos a fontossági sorrend nem engedte hogy hamarabb a könyv végére érjek mivel az élet súlya nyomja az én vállamat is. De a pár sornyi szabadkozás után zuhanjunk neki a dinamikus duó Mikael és Lisbeth kalandjainak amit most egy új író tolmácsolásában kaptunk meg.

Adott volt az a sok sok oldal amit én valamiért úgy könyveltem el hogy a nagy Aggi csalódások után igazi élmény lesz. Igaz ami igaz élmény volt. Ám sok hullámvölgyet tartalmazott.

DE ne rohanjunk így előre... Jöjjön a felvezető ízelítő a könyvből.
Rajongók milliói remélték, hogy a skandináv krimit világhíressé tevő tetovált lány története így vagy úgy, a szerző, Stieg Larsson hirtelen halála után is folytatódhat. Időről időre nem megerősített hírek kaptak szárnyra a Millennium-sorozat fiók mélyén rejtőző negyedik kötetéről. Mígnem egy váratlan fordulattal a svéd kiadó felkérte a közismert írót, újságírót, David Lagercrantzot, hogy írja meg a folytatást. Lisbeth Salander, a tetovált lány tehát újra a rosszfiúk nyomába ered, s a regényben természetesen feltűnik Mikael Blomkvist, a Millennium főszerkesztője is. Az akciódús cselekményről most csak annyit árulhatunk el, hogy egy különleges képességű kisfiú is kulcsszerepet kap benne.

Összességében el lennék ájulva az új író teljesítménye kapcsán de nekem a könyv utolsó mondatával túl szirupossá tette az irományt. A stílusa ettől eltekintve nekem jobban tetszik mint az eredeti írónak. Talán a csökkentettebb politikai elemzés végett. No meg SOKKAL szerethetőbbé tette nekem a szereplőket. Mintha megnyíltak volna felém. Megközelíthető karakterek lettek ebből szorosan következik hogy átélhetőbbé tette a történetet.
Sokszor vettem észre magam h mikor sétálok az utcán a sztorin agyalok több mint fél órákat elmélyülten.
Mellesleg elég erősen nyitva maradtak a szálak ami nagy nagy örömömre újabb könyvet sejtet. (Bár ezt lehet csak én látom így. :D )
Imádom ahogy az író kézen fogta a történetet és átvitte egy új és eseménydús irányba... Ezzel is megmutatva mennyi minden van egy alap sztori mögött rejtve.

Mit írhatnék még nektek spoiler nélkül úgy hogy fel is keltsem az érdeklődéseteket? Fogalmam sincs. De ha csak egy kicsit fogékonyak vagytok a témára... CSAPJATOK LE ERRE A KÖNYVRE!
Szóval ezt nevezem színvonal megtartásnak. És valami új és szép dolog kezdetének. :D

A következő olvasmányom kiléte még előttem is kérdéses szóval nem tudok előzetes infóval szolgálni nézzétek el nekem. :) Remélem a következőt hamarabb tudom hozni nektek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY