LOVELY CURLING PUMP UP SZEMPILLASPIRÁL VÉLEMÉNY

TERMÉKLEÍRÁS:
Szempillaspirál mely göndöríti és megemeli a szempillákat.

VÉLEMÉNY:
Én is mint sokan mások részben az itteni vélemények miatt vásároltam meg ezt a terméket. Másik részlet pedig az hogy a nagy szerelmem a NYC Show Time szempillaspirálja az valami csoda folytán eltűnt és nem találom sehol. Így jött az hogy megnézem mi az amire igazán jó vélemények jöttek és még emberi áron is hozzá lehet jutni. Ez a termék volt az.
Így első nekifutásra nem mondanám olyan rossznak. DE mivel nagyon új ezért elég híg a formulája és hát nehéz kifésülni belőle az összetapadt részeket. Még szoknom kel a kezelését és azt hogy a keféje nem a megszokott.
Viszont előny hogy bazi szempilláim vannak tőle és szép göndörek. A tartósságra nagyon kíváncsi leszek. Ezt majd pár napon belül írom meg.
Tegnap este volt egy gyors próba amiben csak felkentem egy nagyon kicsit belőle hogy minden jó lesz e. Lemosáskor azt hittem majd küzdenem kell vele. De egy sima nedves törlőkendővel is lejön. Bár a kis apró maradványok leszedésének érdekében azért arclemosóval is végig szaladtam rajta.
Egyenlőre négy csillagra értékelem. Remélem legközelebb már öt csillagosra tudom értékelni. :)

Update: Már megtaláltam a módját annak hogyan ne tapassza össze a szempilláimat... A megoldás annyira egyszerű hogy röhejes. Én mindig a jobb szempillám kifestésével szeretek indítani. Ám ennél a terméknél valamiért ha balról haladok jobbra... Nyilván kevesebb festék marad a kefén azért de így a jobb nem lesz összetapadt. ( mert nekem az szokott csak :D)
Ha bontom az új sorrendet akk rosz lesz.
A tartóssággal nagyon elégedett vagyok. Nap végén is olyan gyönyörű mint az elején. Így már pár nap után van egy pindurka rutin és megfelelően tudom használni. De egyenlőre úgy érzem nem lesz az állandó ujravásárlós termékek között. Nem azért mert rossz (hisz jár neki a max pontszám) csupán enyhe hiányérzetem van. Nem tudom... Talán azért mert az előző spirál totál más volt.

Update2: Megoldásnak még az összetapadó pillák ellen azt tudom javasolni hogy egy letisztított régi spirálkefét a nedves ujjunkal dörzsöljük meg és így az enyhén nedves kefével fésüljük át a szempillánkat. Nekem szárazon fájdalmas lenne kifésülni. Így viszont jól kezelhető a helyzet. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY