KENT LARGE RUBBER CUSHION BRUSH VÉLEMÉNY

TERMÉKLEÍRÁS:

Nagyméretű, modern hajkefe bükkfából, csúszásgátló gumibetétekkel. Ideális a félhosszú és hosszú haj ápolására. A természetes sörte megtisztítja és ragyogóvá teszi a hajat.

VÉLEMÉNY: 

Ajándékba kaptam régebben ezt a kefét a derékig érő hajamhoz. Sajnos nagyon nem vált be. Két használat után már lezsírosította a hajam. Részben az volt a gond hogy nem tudtam megfelelően kitisztítani... Pedig nagy reményeket fűztem én is hozzá hogy ezzel majd kezelhetőbb lesz a hajam.

Megjegyzések

  1. Szia!

    Babasamponnal vagy egy ferőtlenítő szappanal mosd meg hetente, akkor nem zsírosítja a hajadat. Magától nem tisztítja magát más kefe se.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom meglepő de próbálkoztam sok módjával a tisztításnak nem fedtél fel előttem semmi új és érdemleges információt kedves olvasó. A félhangú gúnyt a végéről pedig indokolatlannak érzem.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY