ESSENCE ECSET ZSELÉS SZEMHÉJTUSHOZ VÉLEMÉNY

TERMÉKLEÍRÁS:

Ez az ecset az essence zselés szemhéjtusaihoz lett kifejlesztve, speciális végének köszönhetően elképzeléseidnek megfelelő vastagságú vonalat tudsz húzni szemed kontúrjaiba!

VÉLEMÉNY:

Én egész eddig azt hittem hogy a tusvonal húzása nem az én asztalom. De amikor megpillantottam ezt az ecsetet rádöbbentem hogy nekem tennem kell még egy próbát. Megvettem és lelkesen ki is próbáltam a saját házilag készített mély fekete szemhéj tusommal. Az eredmény fantasztikus. Olyan precíz vonalakat lehet vele húzni amilyet reméltem. Nagyon pozitív a véleményem. Fogása kényelmes és kellően kicsi ahhoz hogy ne legyen útban amikor sminkelem magam. Kezdőknek ajánlott.

Update: Szemöldök formázáshoz is tökéletes. A saját szemöldök pomádémat ez az ecset kezeli a legjobban. Már jó rég vettem de még mindig hibátlan állapotban van. :)

Megjegyzések

  1. Nekem ez volt az első tusos ecsetem! :) Nagyon szerettem, de inkább leváltottam a Catrice hasonló, kétvégű darabjára, azóta meg inkább a maybelline zselés tusának sajátját használom. Amúgy ezzel tényleg nagyon könnyen lehet szép vonalat húzni és könnyű ezzel megtanulni a felvinni a festéket. Miután leváltottam már én is csak a szemöldökre használom, de fantasztikus! :) Főleg ár-érték arányban!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY