CATRICE CAMOUFLAGE TÉGELYES KORREKTOR VÉLEMÉNY


TERMÉKLEÍRÁS:


Rendkívüli tartósságával tökéletesen alkalmazkodik az arcbőrhöz miközben észrevétlenül eltünteti a hibákat. Megbízhatóan fedi el az apróbb bőrhibákat, pigment foltokat és a kisebb véraláfutásokat. A hatékony Camouflage Krém tökéletes fedést biztosít és egy kis púder használatával olyan hatást kelt, mintha vízálló lenne.
3 árnyalatban kapható.

VÉLEMÉNY:

Én tényleg azt hittem hogy ez a termék is csak egy túl ajnározott vacak... Aztán kipróbáltam és rádöbbentem hogy ez a cucc valami fantasztikus. :D
Hozzá tartozik az is hogy ahányszor betértem az üzletbe sosem vitt rá a lélek hogy kipróbáljam. De az előző ottlétem során úgy határoztam hogy itt az idő! Lila festéket tettem a kézfejemre és gondoltam elkezdem rá építeni hogy mennyire fedi le. A legnagyobb döbbenetemre tökéletesen vette az akadályt. Azon a ponton tudtam hogy ő kell nekem.
Megvettem a legvilágosabb árnyalatot ami pont stimmel a bőrömmel. Felvíve könnyű és krémes. Mintha nem is lenne az arcomon. Viszont hatás tekintetében nálam mindent visz. Én azt hiszem lehorgonyzom ennél a kis csodánál. :)
Update: A nagy kapkodásban pár napja elfelejtettem a szem környékemet hidratálni... Hiba volt. A termék úgy tudja a maximálisan jó hatását kifejteni ha kap előtte egy tápláló alapot a bőr. De persze ezt csak megemlítettem mert alapvető a bőr hidratálás ezért a korrektor nem hibás.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY