MAYBELLINE AFFINITONE ALAPOZÓ VÉLEMÉNY

Időszerűnek éreztem hogy fogjam az összes öregedő alapozómat és kidobjam őket. Igen ez mind szép és jó... Csak hogy azon kaptam magam hogy hoppá akkor nekem nincs is semmilyen utánpótlás itthon helyette. Volt két kiszemeltem de amikor a Dm-ben megláttam ezt a terméket leértékelve akkor elkezdtem felé orientálódni.
Ki is próbáltam azonnal hisz úgy tűnt hogy még az én porcelánbaba bőrszínemhez is van megfelelő árnyalat. Mikor felkentem valami elképesztő volt. Mivel annyira könnyed és lágy és kellemes olyan volt mintha nem is lenne rajtam semmilyen alapozó. Ezen felbátorodva meg is vettem.

Tapasztalataim:
- Nagyon híg alapozóról beszélünk. ( Bár ez nekem nem gond mert így könnyen el tudom oszlatni.)
- Semleges és nem túl parfümös illata van. Így tehát nem irritálja pl a szemem.
- Selymessé és puhává tette a bőrömet.
- Kis púderral egész nap nem fényesedett át. ( Az én bőrömön csak az ecsetes púderezést szerette a kis aranyos.)
- A fedése olyan hatást ér el ami azt mondatja hogy nincs rajtam alapozó. (Mintha az eredeti bőröm lenne ilyen szép.) Tehát a szeplőimet nem radírozza le viszont a tényleges bőrhibákat és foltokat eltünteti.
- Nincs megpakolt és nehéz hatása.
- Jól hidratálja és védi a bőrt.
- Megfelelően lélegzik alatta a bőröm.
Na szóval a lényeg hogy eddig nagyon elégedett vagyok. Úgy gondolom az őszi és téli szezonra ez egy alap darab. :)

Update: Nagyon zavart a zsíros T vonalam. Itt már említettem hogy nekem szép matt hatást ad ez a termék. Viszont akkor még nem tudtam hogy ez az alapozó az e vitamin tartalma miatt nem csak időleges hatást vált ki hanem tényleg javít a bőröm állapotán.
A brutális zsíros T vonalam most normál lett és az egész arcbőröm jobb tapintású. Határozottan megkapja tőlem azt a táplálást amire szüksége van. :) Nem hittem volna hogy a megoldás ilyen egyszerű. :D


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY