AVON NATURALS VANÍLIA KÉZKRÉM VÉLEMÉNY

TERMÉKLEÍRÁS:
  • hidratálja a durva tapintású, száraz bőrt is
  • gyorsan beszívódik
  • finom illatot kölcsönöz a bőrnek
VÉLEMÉNYEM:

Sajnos én erről a termékről nem tudok jót mondani. Az illata harmatgyenge volt de gondoltam azért csak kipróbálom. Elég furán reagált a bőröm mert elkezdett vörösödni és viszketni és olyan hártyásan kiűlt a krém a bőrömre és száraz darabkákat le lehetett dörzsölni róla.
Miután nagy ijedtemben lemostam (ami egyébként nem kis meló volt) legalább elkezdett enyhülni ez a reakció. De azért még mindig sajog egy kicsit a bőröm.
5 főből csak nekem okozott ilyet. Biztos bennem van a hiba de szerintem ez a krém egy nulla.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY