Természetes kontúrozás és bronzosítás


Végre vettem a bátorságot és kipróbáltam egy teljes mértékben természetes alapú bronzosítót. Azt gondolom legalább egyszer mindenkinek ki kell próbálni. Ha másért nem is a poén kedvéért.

  • És mi is volt ez a termék?

Nem más mint a kakaópor. 

  • És hogy milyen tapasztalatokat tettem a használatakor?

Bronzosítóként nekem még feljebb tette a lécet mint vártam. Nagyon megdöbbentem milyen szép és egészséges színt adott az arcomnak. Kényelmesen viselhető és elképesztő illata lesz utána a pofimnak. Nagyon jól kombinálható más rózsás színekkel és nem áll össze vagy foltosodik az arcon. De fontos tényező hogy szigorúan le kell ütögetni az ecsetet mielőtt felvinnénk és apránként rétegezzük mert különben bohóc hatása lesz. Mivel én elég erős holland kakaót használok ezért ezt fontosnak tartottam leszögezni.

A szemhéjamon a mélyítő vonalban is jól tudtam kombinálni egy rózsaszínes szemhéjfestékkel. Kellemes de mégis karakteres formát adott a szememnek és felhívja a figyelmet a szebb vonásokra.
Ezzel kiemelve a szemöldök csontra helyezett highlightert.



 

Megjegyzések

  1. Óóóóóóó, hogy ez nekem eddig nem jutott eszembe, nagyon jó! Tényleg természetes alapanyag! Micsoda ötlet! :D
    Bronzosítónak és szemhéjpúdernek is remek! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY