NYC SHOW TIME VOLUMIZING SZEMPILLASPIRÁL VÉLEMÉNY

TERMÉKLEÍRÁS:
Hosszan tartó spirál, amely nyolcszor dúsabb pillákat eredményez a hangsúlyos tekintet elérése érdekében. Pantenolt és E-vitamint tartalmaz.

VÉLEMÉNY:
Már pár hete kinéztem magamnak ezt a spirált hogy pótolja a régi Avonosat. Végre rászántam magam és megvettem. Mikor kinyitottam furábbnak tűnt az állaga a megszokottnál de úgy voltam vele próba szerencse. 
Reménykedve felvittem a szempilláimra. Annyira gyönyörűen és természetesen dúsított és hosszított a pilláimon hogy öröm volt ránézni. Teljesen korrekt idő alatt megszáradt és utána abszolút nem pergett le.Szépen lehet vele dolgozni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY