Bájosan bongyor


 A napokban elkezdtem gyakorolni a hajgöndörítést. Kezdem úgy érezni hogy semmi változatosság nincs a hajviseletemben így ezt a kis mókás újdonságot hoztam össze.

TESCO LOOKING GOOD HAJVASALÓ

Nekem sajnos a hajvasalóm elég pocsék. Gagyi is régi is nem is vasal rendesen. Sőt a hőfok sem állítható rajta. Ennek ellenére gondoltam hátha erre tudom hasznosítani.

Azt kell mondjam kifejezetten jól teljesített annak fényében mennyire rosszak voltak vele a tapasztalataim.
De továbbra sem venném meg ha akár milyen olcsón vesztegetnék mert nekem a természetesem erős és vastag szálú hajamat sosem tudja normálisan kivasalni. Régen még a frufrumat sem. Pedig ott minimális hajról beszélünk

Megjegyzések

  1. Ez nagyon jól áll!! :) Én mindig is béna voltam ahhoz, hogy hajvasalóval göndörítsek. Annak ellenére hogy folyton "fodrászkodom" magam, ez a művelet egyszerűen nem megy. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY