Nagy csalódás - Házi lehúzható arcmaszk

Egy interneten olvasható bejegyzést próbáltam ki. Könnyűnek egyszerűnek írják le sőt magam is annak találtam.

Mi is kell hozzá?


  • 1 evőkanál tej
  • 1 csapott evőkanál zselatin
Ezeket összemelegítem. Mikor egységessé válik hagyok pár percet neki hogy hűljön egy kicsit. Mikor már kenhető hőfokú és állapotú felviszem a bőrre,
Szép meg jó eddig a dolog. Sőt a száradásig sincs különösebben gond. Ám mikor elkezdtem lehúzni.
Olyan szinten húzza a bőrt hogy nem hogy kellemetlen de kifejezetten fájdalmas. Úgy húzza a bőrt hogy azt gondolom rendszeres használat esetén kifejezetten károsítja a bőr ruganyosságát.
S hogy mit is tapasztaltam még? Azt hogy az arcon lévő miteszereket nem szedi ki ám a kis pehely szőröket húzza le mint a gyanta. Egészséges dolog ez? nem hinném.

 Ha esetleg arra gondoltok hogy kipróbáljátok könyörögve kérlek ne tegyétek ezt a bőrötökkel!

Maradjatok a bolti lehúzható maszkoknál amik tényleges eredményeket nyújtanak. Nem okoznak fájdalmat és tisztítanak és nyugtatják a bőrt. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY