M. C. Beaton: Agatha Raisin és a parázna lódoktor (Agatha Raisin 2.) VÉLEMÉNYEM

Ismét könyv beszámolóra kell adnom a fejem hisz végére értem az Agatha sorozat második részének.
Nagy reményekkel és örömmel fogtam neki a könyv olvasásának. Hisz az előző remek volt. 
Ám erős pánik lett rajtam úrrá, amikor egy klimaxos ’hormonhisztivel’ találtam magam szembe, ami egy tini lány agykapacitásával párosult. 
Erőnek erejével kellett magam rávennem, hogy tovább olvassam és kapaszkodtam a reményébe annak, hogy ki lesz ez az indokolatlan érzelmi fröcsögés valahova vezetve és helyet kap a történetben, érdemben is és nem csak időhúzó szerepe van.
Lassanként kialakult a kép és akkor már ANNYIRA nem volt zavaró.
Sőt voltak benne egész vicces részek is. Bár az első könyv után az ember el is várja. De ami a legjobban tetszett az a vége volt. Jó volt az akció rész és utána a trauma megéléséről írt pár oldal is tetszett. Ezt pont hiányoltam az előzőből.

Mindent egybe vetve, ha a másik tíz pontos, akkor ez sajnos csak nyolc, de még így is nagyon élvezhető és szórakoztató volt csak hagyni kellett beindulni az eseményeket.
Ha másnak nem is de buszon olvasgatós könyvnek ez a rész megteszi. De mindenképp leszögezném hogy nem volt elvesztegetett 97 oldal és megéri elolvasni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY