AVON SKIN SO SOFT BŐRFESZESÍTŐ SZATÉNFÉNYŰ OLAJSPRAY VÉLEMÉNY

TERMÉKLEÍRÁS:

Hidratálja és táplálja a bőrt. Értékes olajokkal és ásványokkal készült, kellemes illatú olajspray.

VÉLEMÉNYEM:

Én nem teljesen úgy szemlélem ezt a terméket hogy mi is van rá írva hanem hogy mit is tud nyújtani nekem.
Nem igazán gondoltam sosem úgy rá hogy ettől nekem feszesebb lesz a bőröm... Ha ennyin múlna akkor nem lenne a világon botox. :D
Szóval nekem klasszul beszívja a bőröm és szépen meggátolja a faggyútermelést. Szemkörnyékre nem javaslom mert ott szárít. Összehúzza a pórusaimat amire nekem nagyon nagy szükségem van. De a legnagyobb előnye hogy tökéletes sminkalap. Annyira szépen megtartja a sminkem egész nap hogy egy rossz szavam sem lehet. Tartóssá és egységessé teszi az alapozó fedését. Jól kombinálható víz bázisú krémekkel és felerősíthető vele a hatásuk.
Okosabb dolog lett volna ha eleve smink alapként dobják piacra.
Az illatát megfelelőnek találom. Kellemes lágy parfümös. Nem zavaró egyáltalán.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY