Vollaré Cosmetics 01-es árnyalatú stiftes korrektor TESZT

VOLLARÉ COSMETICS

VOLLARÉ COSMETICS KORREKTOR


Ez most egy részletesebb megnyilvánulás lesz a Vollaré stiftes korrektoráról.

2015. május 1.

Kicsit bizalmatlan voltam a termék megvételekor. Nem hittem volna hogy ilyen jól fog teljesíteni. 8 órával ezelőtt sminkeltem ki magam vele és még mindig tökéletesen tart.
Igazodott a fehér bőrömhöz (természetesen a 01-es) és klasszul eltüntette a karikáimat. Ami nem kis munka hiszen átlagon felülien karikásak a szemeim. 

Most pedig egy képes demonstráció következik:

Vollaré Cosmetics 01-es árnyalatú stiftes korrektor

A szemkörnyékem smink nélkül.
A korrektorral egy vékony réteget képeztem.

Ez szintén az az állapot csupán más fényviszonyok között.

Itt viszont már teljes egészében felvittem a terméket ahogy a sminkeléshez szoktam.

Nagyon jól látható a különbség az egyik és a másik szemem között.
Nyilvánvalóan a bal oldali szememen van a korrektor és hát magáért beszél a dolog.

Ez már a sminkelésnél alkalmazott rutin szerinti teljes korrektorozási végeredmény.

2015. Augusztus 10.

Eltelt pár hónap a termék állaga ez idő alatt romlott. Sőt e miatt a termék eloszlathatósága is. Az elején nem ült be a ráncokba és picivel tovább tartott. Most már érezhetően gyengült. Maximum 1 hónapot adok még neki aztán megválok tőle mert nem kockáztatok egy megromlást. Bár akkor nyilván a szaga változna de azt nem várom meg.
Tehát én 4-5 hónapig tartom maximum használhatónak. Pláne ebben a melegben! Télen biztosan tovább bírja.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY