TOP5 katasztrofális termék

Mindenkivel megesett már hogy gyanútlanul megvásárolt dolgokat amik később csak bosszúságot okoztak.
Ezek a termékek nálam a sátán gyermekei címszó alatt futnak. Sőt ha meglátom őket az üzletben a polcon még a gyomrom is összerándul.


1.BABYLOVE SENSITIVE NEDVES TÖRLŐKENDŐ

Első használatkor még úgy nem volt vele gond. Na de a második és harmadik használat után úgy elkezdett marni hogy azt hittem fel ugrok a plafonra. Vörösre marta a hónaljamat.
Irritál engem és nagyon rossz hatással van a bőrömre. Többet meg sem akarom látni a lakásban ezt a förmedvényt. Pedig párom jó szívvel vette de ez akkor is egy nulla.
E miatt döntöttem úgy hogy inkább vásárolom a megszokott kedvenc kis törlőkendőmet és ha nincs a boltban inkább két kört megyek érte és nem érem be ilyenekkel...


2.LORA Körömlakk
Ez a körömlakk nekem kifejezetten mérgeskedésre ad okot. Gyönyörű színei vannak és jól is száradnak... Igen ám de már száradás közben is megfigyeltük ismerősömmel a körmöm környéki bőr reakciómat. Roham tempóban vörösödik, hámlik és ég. Az ujjaim úgy festenek tőle mint ami rothadásnak indult.


3.FABULON TINI TONIK
Ez valami förtelmes. Olyan zsíros és pattanásos lett tőle a bőröm hogy hetekig nem tudtam vele mit kezdeni. Ha bár elvileg pont ez ellen lépne fel. Maximum ecsetek tisztítására használom. Bár manapság inkább arra sem. Nagy csalódás volt számomra.



4.MANHATTAN eredeti japán TINTA
A színe rossz és nem is fog rendesen. Amikor eljön az ember napjának azon része hogy leszedné akkor meg alig lehet lemosni. Sőt miután a bőröm minden tisztító procedúrán átesett a szemhéjam elszíneződött kékes marad és semmi sem hozza le csak ha kikopik. Számomra ez a termék egy elég nagy melléfogás. Pláne hogy egy MANHATTAN terméktől többet várnék el...



5.SWISS-O-BY HAMVASÍTÓ HAJKÚRA
Mindent úgy csináltam hogy kellett de semmi hatása. Sőt azt vettem észre hogy lassítja a hajnövekedésem. Több mint fél tubusnyit elhasználtam. Nulla reakciót mutatott a hajammal. Kár volt megvásárolni!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY