Pindurka haul



  • Bementem a közelben található turkálóba és a kicsit öregasszonyosabb ruhák közé be nyomorgatva megtaláltam ezt a nadrágot.
    Eléggé megtetszett sőt az ára sem volt vészes. 600 Ft...
    Most pillants a szöveg melletti képre! Így van 7000 Ft környéki árban árusították ezt az ONLY nadrágot.
    Mááár mentem is felpróbálni. Ugrottam bele és látom hogy a sliccnél kicsit furán áll. Anyukám megállapította hogy hiányzik belőle egy varrás csík. DE ha megnézitek a képet már itt is fura a slicc rész. Úgy néz ki mindet így gyártották. (Én házilag oda varrtam azt az egy csíkot.) Na de azért a kis hibáért elhoztam 400 Ft-ért. Na ezt nevezem én biznisznek! :D

  • A következő holmit már hosszú ideje vadászom de elérhető áron eddig sajnos sosem tudtam hozzá jutni. EZ A NORVÉG MINTÁS ÁGYNEMŰ!!! DE tegnap azt is megtaláltam ugyan ott.
    A szettbe tartozott két takaró és két nagypárna. 2000 Ft volt az ára.
    Pamut anyagú hibátlan állapotban lévő kis aranyos. Fehér alapon szürke mintás. ODA VAGYOK ÉRTE! :)

  • Ugyan nem önmagamnak de fantasztikus dolgokat találtunk anyukámnak is. Abszolút pozitív véleménnyel vagyok a helyről. :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY