ESTREA RÓZSA SELYEMPROTEIN ARCKRÉM VÍZHIÁNYOS BŐRRE VÉLEMÉNY

Elsőre nem ezt a változatot akartam megvenni hanem az olívás és argán olajas verziót de azt kicsit töménynek találtam a könnyen zsírosodó bőrömhöz. És ekkor áttévedt a szemem egy feliratra. Ami így szólt: VÍZHIÁNYOS BŐRRE.
Hahh egyből a kezembe kaptam és elolvastam mi is van rá írva.
0% parabén. Ez már elég jól indul. Kezdésnek így oké. Selyemprotein... Hmm már képzeltem is el hogy olyan lágy lesz a bőröm mint a rózsának a puha jó illatú selymes szirma.
Az aljára is rá lestem hátha hozzá jutok még egyéb értékes információkhoz.
A vitamin is van benne. Sőt minden szövegben leszögezi hogy vissza adja a bőrömnek a nedvességet.
Hát ezek után a megdöbbentően optimális adatok után mindenképp megvásároltam. Hiszen az arcbőrömnek már nagyon kijár a jó hidratáció és kényeztetés. Sőt hogy ez mind elérhető áron jön el elméletben hát nagyon örültem.

Első benyomás: Felbontom a záró fóliát. Extrém intenzíven megcsap a rózsa illat. Az a tipikus rózsa illat ami akkor fogad amikor haza jövök és a kapuban állva felém árad. A fólián maradt egy picurka krém. Azt felvettem a gyűrűs ujjamra és kezdésnek elkentem a karomon. Semmi extra nem volt.
Fogtam letettem mert sok dolgom volt még. Kicsit reménykedtem hogy felkenek egy kicsit és majd érzem azt a brutális különbséget... De nem.

Este átestem az arctisztító rutinomon...És akkor bevetettem a krémet a halványan még nedves arcbőrömre.
Felkentem és ragacsos volt. Kezdtem pánikba esni hogy ez nagyon nem oké így. De bevetettem az arc masszírozó technikámat és szépen beszívódott. Utána még elég fura volt a bőröm olyan 1-2 percig és aztán... Minden helyre állt és a bőröm befogadta teljes mértékben a krémet.
Az érzet és az illat tényleg mintha rózsaszirom puhaságú arcom lenne. A szám környékén elmulasztotta az ilyen kezelhetetlen rücskök érzését. A bőröm nem viszket és egyenlőre egy pattanás sem jött ki tőle. Ennyire feltöltődött, üde és puha lehet sosem volt. Fel is merül a kérdés: Hogy bírtam így élni?

Eljött a másnap reggel és nagyon vártam mit bír a krém időtartamra. A felvitel óta a 13-14. órában vagyok és az arcom még mindig lágy. Szóval egyenlőre elégedett vagyok. Kapásból az esti rutinomba akartam beépíteni. De ezt még azért átgondolom. 

Összegezve én nagyon boldog és elégedett vagyok hisz ez a krém megtette azt amire eddig sokkal drágább krémek nem voltak képesek. A jövőben nyilván jövök még kiegészítő irománnyal hogy minél inkább alaposan tudjalak informálni benneteket. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY