DENTOMIN GYÓGYNÖVÉNYES FOGFEHÉRÍTŐ FOGPOR VÉLEMÉNY

TERMÉKLEÍRÁS:

Gyógynövényes fogpor a sárga, fogköves fogak ellen.
Fogínygyulladásos tünetek, fogínyvérzés, dohányzástól sárgult vagy fogköves fogak esetén rendszeres alkalmazásával látványos, gyors javulást érhetünk el. Fluormentes, egyéb adalékanyagtól mentes, természetes ásványi alapanyagú fogpor. A piros Dentomin-N natúr fogportól a hozzákevert gyógynövény-őrlemény különbözteti meg. Természetes anyagokat tartalmaz, az adalékanyagokra érzékenyek, allergiások számára különösen ajánlott. Erőteljes súroló hatása miatt használata heti egyszer, maximum kétszer vagy kúraszerűen javasolt.

VÉLEMÉNYEM:

Már első használatkor észrevettem hogy a fogaim tövéről lehozta a sárgaságot. Ami amúgy minden fogmosás után ott maradt annak ellenére hogy alaposan csináltam.
Sokkal tisztábbnak és higiénikusabbnak érzem a számat mióta ezt használom. Tény hogy olyan mintha homokot rágnék de a szemcsék okozzák részben a tisztulást így ezzel meg kell barátkozni.

Én két lépésben alkalmazom.
Elsőnek: Egy kis vékony fogkrémet teszek a fogkefémre aztán teszek rá a fogporból. Azon megragad és így könnyebb felvinni a fogakra. Nem olyan száraz és fura indításnak.
Második lépésként kiöblítem a fogkefét és a szám és egy kicsit teszek rá simán a fogporból. Hogy amit esetleg nem vitt le azt majd most az elő tisztított terepen maximálisan tudjon hatékonykodni. Ha ezt alaposan bedörzsöltem jön az öblítés amit nem árt jó párszor megcsinálni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY