BABA DEZODOR SPRAY ÉRZÉKENY BŐRRE VÉLEMÉNY

TERMÉKLEÍRÁS:

A dezodor egész nap véd az izzadástól. Bőrápoló komponenseket tartalmazó Proderma összetevője segít megőrízni a bőr természetes lipid egyensúlyát. Alkoholt nem tartalmaz, használatkor nem csíp. Bőrgyógyászatilag tesztelt.

VÉLEMÉNYEM: (Régi feljegyzés)

A Goodsmarketben voltam és töprengtem, hogy melyik dezodort vegyem meg. Rengeteget megszagoltam. Mind büdös és pacsuli volt. Pár meg mint ha a saját nagyanyám dezodora lett volna…
Aztán megtaláltam baba dezodort és ennek az aloe verzióját is. Hát nekem az aloe nem tetszett. Viszont ez a sima, ami az érzékeny bőrre van az nagyon telitalálat.
Illata az a bevett baba illat, amit már megszokhattunk. Nagyon szolid és letisztult. Olyan amilyet kerestem. Plusz ez volt a legolcsóbb.
Teljesen jól meggátolja az izzadást. Ja és nem lesz sem, ragacsos sem semmiféle fura érzetű, ha ráfújtam a bőrömre.
Végül is mindent betart, amit csak ígér a leírásban. Ez volt a meglátni és megszeretni esete. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY