AVON LITTLE BLACK DRESS VÉLEMÉNY

Rokonom elhozta nekem a neki nem kellő megunt parfümjeit. Köztük volt ez a parfüm is. Kipróbáltam. Egyenesen irtóztam az illatától. Jó mélyre elpakoltam a szekrénybe hogy ne is lássam.
Egy év telt el míg ismét a kezembe akadt. Már nem emlékeztem miért is zavart az illata így fújtam egyet.
Ezek után ért a megdöbbenés hogy ennek az illata mostanra számomra átcsusszan a fantasztikus kategóriába. Nem értem nem tudom hogy de a lényeg hogy:
- Az illata kellemes és nem tolakodó.
- Hosszan tart
- Kiszerelése és alakja teljesen jó. Belefér egy kisebb retikülbe is. (30ml)
- Nem hagy foltot a ruhán
- Sok parfümmel ellentétben jól zár a kupakja és nem hagytam el róla az első héten. :) :D

UPDATE:

Azóta mióta ezt a véleményt leírtam két üvegcsével elhasználtam. Nem nevezhető hirtelen fellángolásnak. :D

Megjegyzések

  1. Ezt a parfümöt én is imádom, de én még sosem használtam. :) Nekem ez anyukám illata!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez kortalan illat. De tény az hogy 50-es korosztályú rokonomtól kaptam. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY