LIPOLLIS SZEMRÁNCKRÉM HYALURONSAVVAL

Megvettem ezt a pindurkát hogy hátha tud valamit kezdeni a kis kialakulóban lévő ráncaimmal a szemem környékén.

TERMÉKLEÍRÁS

Aktív hatóanyagokkal készült, kollagént (vízmegkötő fehérjét), hyaluron savat, mandula olajat és liposzómás vitaminokat tartalmaz.
Elsősorban szemkörnyék kezelésére ajánlott. Minden bőrtípusra alkalmazható.

Első benyomás

Állagát tekintve azt hittem hogy nem fog sokat érni ám tévedtem. Olyan klasszul beszívódik és hidratál hogy bámulatos. A második használat után én már látom a különbséget. Reggel nem olyan petyhüdt a szemem külső végében lévő bőr nem ráncolódik annyira be. Ez számomra váratlan mert még nem használtam direktbe szem környékre való krémet.
Az illata meg egyszerűen fantasztikus számomra. Nem tolakodó de mégis érződik és olyan kellemes lágy hatást kelt. A szemkörnyékem olyan puha és hidratált volt még reggel is. Pedig tegnap este kentem be. Elszaladt vagy 8 óra és nem vált semmissé a hatás. 

Egyébként én reggel és este használom. Tökéletes tartozékává fog válni a reggeli és esti arcápoló rutinomnak. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY