Vagány és stílusos

Miért szeretem ennyire a felnyírt haj szinte minden formáját?

Nem igazán a vadság vagy az extrém megjelenés az ami miatt így beleszerettem. Leginkább a csupasz fejbőr érzése ami szimpatikus sőt látni ahogyan kirajzolódik a szép fejformám.

Figyelemhajhászás vagy önmegvalósítás?

Mindenképp fontos hogy olyan külsőt teremtsünk önmagunknak amiben igazán boldogok tudunk lenni. Így nekem is időbe telt mire rájöttem milyen az a hajviselet ami évekig megfelel és nem érzem azt a tükörbe nézve hogy változtatnom kell. Egy éveken át tartó fix hajviselet már szerintem nem esik a feltűnési viszketegségbe.
Megöli e az ilyen hajviselet a tradicionális női kinézetet? Összeférhető ez a tipikus női külsőségekkel?

Azt gondolom összeférhető hisz a nő igazi nőiességét sosem a haj vagy esetleges egyéb külső jegyek határozzák meg hanem hogy ezek mögött milyen személyiség, gondolkodásmód és habitus áll.

Ti mit gondoltok erről a kérdésről? Véleményeteket írjátok meg kommentben! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY