Kezdjük meg a blogolást! :)

Ma elhatározásra jutottam. Régen terveztem már hogy saját blogot indítok. Ez részben meg is valósult a tumblr oldalon. Na de mégis... Az nem feltétlenül az az oldal ami erre jó lenne. Mindig éreztem egyfajta hiányt hogy valami ott nem stimmel. Sőt a magán képmegosztásaimat nem feltétlenül kell összekeverni az általam kreált sminkekkel. Tehát itt vagyok és sok - sok év félős hozzáállását dobom most el azért hogy végre én is azt csináljam amire vágyom. :)
Sokféle témába szeretek belekotnyeleskedni tehát elég hullámvasút jellege lesz a dolgoknak mire kialakul egy fix forma. :D

Már ettől a kis lépéstől is sokkal vidámabb és elégedettebb vagyok! Remélem akad majd pár ember aki az olvasómmá válik.
Csóközön!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY