Dark 'n' Roll

Hogyan jött az ötlet?
  • Tegnap válogattam a ruháimat és megtaláltam ezt az enyhén punk jellegű felsőt. Addig méregettem míg ki nem alakult a fejemben egy koncepció. Mivel már jó pár éve felnyírva hordom a hajam a frizura adott volt.


 Miért pont ez a forma?
  • Tapasztalatom szerint nekem ez a smink forma áll a legjobban. A színek változhatnak de ez már egy megszokott bevált dolog. Használtam egy kis zöldet a feketéhez hogy ne egy snassz fekete paca legyen a vége. :D


Mi is aggaszt a túl sötét sminkekkel kapcsolatban?
  • Rettenetesen zavar a gondolata annak hogy úgy festek mint egy anorexiás pandamaci. :D A fehér bőröm és a nagy sötétre sminkelt szemeim miatt.

Miért pont fekete ajkak?

  • Egy nagyon kontrasztos sminket akartam. Emelje ki a bőröm fehérségét és ízlésesen tartsa meg a fekete mélységét. Fontos volt az egészben az összecsengés ezért nem választottam olyan színt mint a vörös vagy épp a pink.

    Mindent összevetve ez egy igazi sötét goth smink kis punkos jelleggel. Egy ütősebb koncertre simán vállalható. Ami fontos hogy precíz vonalakat húzzunk hogy ne úgy fessünk mint azok a szomorú mindent szemcerkával rajzoló 10 éves "goth" kisfiúk és kislányok. :D

Elrettentő példa!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY