FA SPORT DOUBLE POWER DEO SPRAY VÉLEMÉNY

A boltban nagyon nehéz volt dönteni arról hogy ezt vagy a fekete változatát vegyem meg... Végül ezt választottam.
Mint a legtöbb Fa termékben ebben sem csalódtam. Jól kontrollálja az izzadást (bár én nem vagyok túl izzadós) de azt amit én produkálok azt szépen elfedi. Nem hagy nyomot a ruhán. Sok feketét hordok így ez azért nem elhanyagolható.
Két negatívumot tudnék mondani... Az egyik hogy az illata rajtam kissé módosul és én picit férfiasnak találom. A másik hogy rettentően fullasztó. Oda szoktam figyelni hogy ne legyen túl zát a tér ahol befújom magam de mégis nagyon nehéz és fullasztó a hatása. Néha percekig köhécselek.
Szóval jó aránylag a termék mert feladatát ellátja de következőleg nem ezt fogom megvenni.

Update: A legvége a terméknek már sajnos elég zavaró. Olyan értelemben hogy a fentebb említett szag/illat módosulás számomra nagyon kellemetlenné vállt. Amikor érzem magamon nem izzadságszag csap meg hanem ilyen fáradt valami amit nehéz szavakba önteni... Nem hiszem hogy a végét elhasználom mert igénytelennek érzem magam tőle és zavarna ha így kellene közösségbe mennem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY