MANHATTAN KHOL KAJAL SZEMCERUZA VÉLEMÉNY

Ezt a terméket a Dm-ben vettem. 99 Ft volt. Még rá is kérdeztem az eladónál hogy ez most komoly? Biztosított róla hogy igen az és a gép is annyit olvasott be. Így hát gyorsan megszaglásztam és megnézegettem hogy nem e rossz a termék. ( A mögöttem álló nénike csak nézett rám hogy én megbolondultam...) De megbizonyosodtam hogy minden rendben így elégedett örömmel az arcomon sétáltam ki a kis szemcerkámmal.
Nekem a barna árnylat van meg. Nem a szememhez használom hanem a szemöldökömhöz. Mivel gyönyörűen passzol a színe. Bár hozzá kell tenni hogy klasszul füstösíthető. Így mélyítő vonalban is jól tud mutatni.
Ez a ceruza végre rendesen hegyezhető. Kellően kemény és tartós ahhoz hogy a 90% ne a kukában végezze mert elhegyeztem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY