SzilvaleSzilvple prezentálásában: kifésülő, hidratáló spray VÉLEMÉNY




Böngészgettem a neten mikor erre a videóra akadtam Már elég régóta nézegetem Szilva haját. Sőt  még festve sem volt az enyém mikor már elkezdett érdekelni hogyan teszi ilyen egészséges kinézetűvé a haját.

Eltelt pár nap hisz sok volt az építkezés miatt a munka. Se időm se kedvem nem volt elkészíteni. De aztán úgy adódott hogy meghallgatásra kellett mennem és ötletem se volt mit tegyek a fejemmel.
Mivel mostanra már   volna legyen a hajfeltöltésem de aki csinálná beteg lett... Végre talán maaaa.
De visszatérve kellett egy okos kis megoldás és eszembe jutott hogy ő csak nem osztana meg hülyeséget a nagyvilággal. Azt kell hogy mondjam tényleg nem.

Na de nézzük hogyan hatott:

  • Ahogyan ő is mondta a videóban tényleg fésülés könnyítő.
  • Nem mostam ki és nem nehezítette el a hajam.
  • A hajam jobban reagált a hajvasalóra tehát hővédőnek is használható.
  • Segítette a hamvasító folyamatot. Így nem lett egyenetlen a két típusú festék miatt.
  • Jól összezárta a hajvégeimet.
  • Tényleg nincs semmiféle mellékillat ami kellemetlen lenne a hajszárítás után.
  • Megáztam vele és a hajam kevésbé kezdett neki a rakoncátlan viselkedésnek.
  • A fejbőröm már ilyenkor elég korpás szokott lenni. De ez szépen karbantartja.
  • Nem tudtam belőle túl sokat fújni. Ez piszok nagy előny. 
Úgy gondolom ez szintén szerves részét fogja képezni a hajápoló rutinomnak. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY