Pink punk




1. LÉPÉS: Teljes alapozás.

Egységesítettem a bőrfelületet és a parányi kis szemöldökömet is szinte teljesen eltüntettem. Ennek az az oka részben hogy sok a bőrhibám másfelől pedig megfelelő alapot kell adni a szép íves szemöldöknek.





2. LÉPÉS: Szemöldök rajzolás.

Itt már kezd kibontakozni egy egészségesebb arc de még mindig nem az igazi. Viszont a szemöldök már fél siker hisz keretet ad az arcnak.




3. LÉPÉS: Szemek kifestése.

Ehhez egy szimpla színösszeállítást választottam lilás és rózsaszín árnyalatokkal. Viszont a szempilláimat jó alaposan kifestettem hogy szép ívet adjon a szememnek tus nélkül is.




4. LÉPÉS: Ajak formájának és színének kialakítása.

Ebben az esetben a hangsúly a sminkel való harmonizálás. Ezzel a kellemes árnylattal egy kis teltséget és lágyságot tudtam adni az egyébként nem túl méretes ajkaimnak.




5. Lépés: Engedd ki a hajad és fotózz.

Ez lenne a végeredmény. Valamivel kedvesebb és barátságosabb hangvételű sminket készítettem erre a borongós őszies napra. Ha bár az arckifejezésem nem túl barátságos azért kellemes böngészést mindenkinek! :)

Ezt a bejegyzést lehetséges hogy egy videó fogja kísérni. Remélem minél többen fogjátok megnézni.

Nektek hogy tetszik a smink? Ti hogyan ellensúlyozzátok a szürke borongós napok hangulatát? Válaszotokat írjátok meg kommentben! :)

    Megjegyzések

    1. Nagyon tetszik a szemsminked, jó a színösszeállítás :)
      Nekem egy intenzív színű rúzs mindig feldobja a napom, legyen az piros, pink, korall, vagy éppen lila :D

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Köszönöm szépen! :) A napokban én is szemeztem kicsit intenzívebb árnyalatokkal. Tépelődtem a megrendelést illetően. De kezdek hajlani a dolog felé én is. :)

        Törlés
    2. Nekem pont az arckifejezésed nyerte el a tetszésem! Nagyon durcás és vagány! :D

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Örülök hogy tetszik.:) Tényleg nagyon durcásnak tűnök.. Mint egy kislány akit megbüntettek és a sarokba kell álljon. :D xD

        Törlés

    Megjegyzés küldése

    Népszerű bejegyzések ezen a blogon

    Hamvasítási tapasztalataim

    KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

    DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY